Posted on Leave a comment

Alles over Nederland – monumenten Nederland

Voordat u naar een nieuwe plaats gaat, is het altijd de moeite waard om praktische informatie over een bepaald land te zoeken, zodat het begin voor ons gemakkelijk is. Op de volgende punten probeerde ik op Nederland te schrijven wat ik me monumenten Nederland moest herinneren toen ik naar Nederland ging, wat een must is om te proberen, waar we sliepen en korte informatie om met de auto te reizen.

Wat moet je proberen?

Frites (patat)
Als u naar Nederland komt, moet u monumenten het lokale fastfood proberen, namelijk frites (een gedeelte van ongeveer 1,5 EUR is afhankelijk van de versie). Dus we zijn op zoek naar een kleine stand. Het belangrijkste is dat frites worden gemaakt van verse aardappelen en niet zo vrij als in andere landen van bevroren voedsel. Over het algemeen zijn er veel soorten waarmee je ze kunt krijgen, maar de meest populaire worden geserveerd:

Kibbeling

Het is een enorme delicatesse: stukjes kabeljauw in een gefrituurd deeg geserveerd met saus. Het is echt de moeite waard, het is een heel smakelijk gerecht, goedkoop (2-3 EUR) en snel, omdat het in kleine cabines wordt verkocht, meestal, maar niet alleen, in kustplaatsen. We aten de beste in Marken

kaas

Nederland staat bekend om allerlei gele kaas. De meest voorkomende zijn crème goudachtige variëteiten, die verschillen in de rijpingstijd. Als je een kaaswinkel binnengaat, komen we bij de proeverij, zodat we weten wat we kopen. Sommigen van hen zijn zeer scherp en karakteristiek qua smaak, en sommige hebben een delicate smaak. We bevelen Old Amsterdam persoonlijk aan voor starters …

Nederlandse accommodatie

Den Haag: Camping Duinhorst
Camping is sensationeel gelegen buiten de gebaande paden in de buurt Nederland  van een golfbaan en paardenboerderij. Het is zeer uitgebreid, met aparte plaatsen voor een tent, auto, camper, maar ook huizen die u kunt huren.

Natuurlijk heeft het een complete sportinfrastructuur: zwembad, monumenten Nederland basketbalveld, voetbal, tennis, speeltuin, restaurants, winkel, fietsverhuur, etc.
Wat betreft sanitaire voorzieningen zijn dit de beste die ik heb gezien op campings in heel Europa. Alles glanst van puurheid en ruikt fris. Een groot aantal douchecabines (douches voor jetons (automatisch): 6 minuten warm water voor 0,50 EUR), gootstenen, toiletten, enz.

Hoewel het **** kamperen is, was de prijs niet te hoog: 2 x 5,5 EUR (persoon) + 5,4 EUR (tent) + 3,2 EUR (auto) + 0,9 EUR (belasting) = 21.4 EUR per nacht
Het is een geweldige plek om te verblijven.

Amsterdam: Camping Zeeburg – monumenten Nederland

Camping niet ver van het stadscentrum gelegen. Perfect monumenten aangesloten (trams nummer 14, 26, 7 en nachtbussen, ongeveer 20-30 minuten rijden). De camping is niet erg groot, maar er moet altijd een plaats zijn, maar huizen moeten van tevoren worden gereserveerd. Er zijn weinig parkeerplaatsen voor de auto, vrijwel allemaal op de camping en buiten waren ze nog bezet.

De douche op de plaats waar een tent voor de tent staat is slechts 8, dus meestal zijn we gedwongen om in de rij te staan ​​(chip: EUR 0,80 te kopen bij de receptie).
Camping bezet door allerlei kruidenamateurs.

Vervoer in Nederland, of wat in gedachten moet houden

Nederland is een land dat zich strikt houdt aan de naleving van de verkeersregels. Stuurprogramma’s monumenten Nederland rijden precies zo veel als je kunt op een bepaalde aflevering. De bebouwde kom is 50 km / u, meer dan 80 km / h en het komt zelden voor dat iemand deze limieten overschrijdt. Op veel plaatsen zijn snelheidscamera’s geïnstalleerd (werk in beide richtingen) en snelheidscamera’s (meet de gemiddelde snelheid op een bepaald gedeelte), dus een Nederland van de basisuitrusting van de bestuurder is GPS met geladen POI’s die waarschuwen tegen meetlocaties. De stoelen zijn vrij hoog.
De belangrijkste deelnemer aan de weg is een fietser (zelfs als de regels dat niet zeggen) en daarom moet je elke manoeuvre laten wijken voor de prioriteit. Bij een botsing van een fiets – een auto staat altijd aan monumenten de bestuurderszijde van de auto.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *